Čas jsou peníze, peníze jsou čas

06.03.2019

Vyděláváme peníze. Honíme se, aby jich bylo co nejvíc. "Nemám čas" je úplně běžná fráze. Připadáme si pak důležití. Pracujeme ráno, přes den, večer i v noci. "Nemám čas!" říkáme svým kolegům, přátelům i dětem. "To bych taky chtěla, ale nemám čas. Tam bych chtěla jít, ale nemám čas. Měla bych cvičit, ale nemám čas. Chtěla bych péct, ale nemám čas. Potřebuji udělat tamto i ono, ale nemám čas." Nepřipadá vám to zvláštní? Prodáváme svůj čas za peníze. Abychom jich měli dost na nákup věcí, na které nemáme čas.

Dnes jsem šla na poštu pěšky. Nesla jsem jen jeden balíček. Bylo krásně, slunce svítilo, skřivánci prozpěvovali. Autem by mi cesta trvala asi pět minut. Pěšky o půl hodiny déle. Při cestě autem bych mohla tedy hodinu ušetřit a něco dělat. Mohla bych si třeba vydělat na opotřebení auta a benzín, který spotřebuji než dojedu na poštu a zpět. Nebo na lekci nějakého cvičení. Nebo na nějaké doplňky výživy proti únavě očí. Nebo na psychoanalytika.

Cestou jsem si prozpěvovala, co mi slina na jazyk přinesla (naštěstí široko daleko nikdo nebyl, protože jsem se v jednu chvíli přistihla jak zpívám vánoční koledu), osahávala hebké kvetoucí jívy i pichlavé borovice, posbírala zapomenuté a nebezpečné síťky od lojových koulí, poslouchala hukot dálnice a troubení nervozních řidičů a byla ráda, že nejsem za volatem a mohu si svobodně jít. A nechala jsem myšlenky jen tak plynout.

Nakonec jsem za tu hodinu ušetřila spoustu peněz. Za benzín a opotřebení auta. Za léky proti únavě očí. Za hodinu cvičení pro zdraví (a to nepočítám cestu autem do a z tělocvičny). Za vitamín D. Za psychiatra. A ještě jsem trochu uklidila přírodu a možná zachránila nějakého živáčka před zamotáním do síťky.

A navíc k tomu všemu! ... jsem odeslala ten balíček.

Někdy je prostě fajn podívat se na tu rovnici Čas = Peníze z druhé strany. A užít si to.

PS:

No jéje, kdyby tohle četl nějaký copywriter, tak by mi řekl: "A kde je nějaká výzva k akci? Něco o předmětu podnikání? Co to jako má být?" Tak to tedy napravím.

PPS pro copywritera:

Výzva k akci: Také běžte pěšky, i když si myslíte, že nemáte čas.

Něco o KXB: Správně našlapujte, správně dýchejte a už kalibrujete tělo podle Koncepce XB.

A co to má být? ...Co je ti vůbec do toho :-D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky